Çarşamba, Aralık 27, 2006

Nice yıllara, kim okuyorsa hala..

Hmm.. Bir sene hediye ediyorum kendime. Yapamadıklarımı yapmaya çalışacağım, söyleyemediklerimi dile getireceğim, amaçlarıma yöneleceğim. Bir sene hediye ediyorum kendime, 4 gün sonra bitecek ve sonrasında sonuçlarını izleyeceğim.

Tabi bir hayal misali bunlar. Benliğini ne değiştirebilir ki insanın? "What can change the nature of a man?" diye dolanmıştık Sigil'de vakt-i zamanında. Şimdi İzmir sokaklarında dolansam şu 4 gün aynı şekilde? Bir şey fark eder mi? Değişir mi her şey 4 gün içinde ve görülür mü sonuçları sonrasında?

Faust'um ve Mefisto'm tartışıyorlar kendi aralarında kurdukları uzun cümlelerle. Mefisto her zamanki gibi "Evet" diyor her şeye, farklı yollarla uygulamak ve kendi amaçlarına uyarlamak adına. Sonra yukardaki soruyu yöneltiyorum kendisine, Faust'un oradaki varlığını önemsemeden. Duruyor bir an. "Evet" diyor yine huzursuzca. "Eğer ki gerçekten istersen.." diye ekliyor olaydan bir çıkarı olamayacağını bildiği için. Hayır demesi gerektiğini düşünüyor bir an, ama yalan söylememeye karar verdiğini hatırlıyor. Kişilikler birbirine girerken kendimle kalıyorum yine. O dört güne bakıyorum huzursuzca, yapılabilecekleri düşünüyor ve imkanlılığını görüp çekingenlik denizimden kurtarmaya çalışıyorum kendimi..

Yukarıdaki iç hesaplaşmanın sonucu önemsiz sizin için, asıl olan kısım önümüzde hala yapmak isteyip yapamadığımız bazı şeyleri yapmak ya da en azından başlamak için hala koskoca dört(4) günümüzün olduğu. Nice senelere hepinize, bitmekte olan ama hala size ait olan bu yılınızı iyi değerlendirip sonrakinin daha da iyi olmasına bir zemin hazırlamanız dileğimle. Sevgiler..

3 yorum:

DivertikAbla dedi ki...

Hmm.. Bir sene hediye ediyorum kendime. Yapamadıklarımı yapmaya çalışacağım, söyleyemediklerimi dile getireceğim, amaçlarıma yöneleceğim.

Yavrum benim, canim kardesim; ne güzel dilemissin ne güzel istemissin. Bak isteyince nasil oluyor. Böyle devam etsin hayatinin geri kalani. Her gün böyle mutlu ol her günün böyle sevinç dolu sevgiyle geçsin bebegim.

Lord Derfel dedi ki...

Niye bilmiyorum ama bu yazıdan etkilendim. Belki de benim de söylemek istediğim kimi şeyler olduğundandır içinde.

utku yaman dedi ki...

bıraktın mı be yazmayı.